pátek 4. července 2014

RECENZE: HOJE EU QUERO VOLTAR SOZINHO (THE WAY HE LOOKS)


To je ale název, že? 
Ještě než se dostanu k samotné recenzi filmu, objasním vám důvod mé předcházející a vlastně i nadcházející neaktivity. Mám brigádu. A protože jsem měla odpolední a pořád mám, tak dopoledne se mi kromě spaní a možná nějakého hraní Sims nechce ještě vymýšlet článek :D. Příští týden mám raní a pokud bude hezky, tak doufám, že s P. podnikneme nějaké výlety apod., protože má krátký týden (jde do práce jen středa, čtvrtek). Takže jako obvykle aktivita nulová (hlavně, že se mám na co vymluvit, že? :D). 
Jinak první týden v práci je zatím fajn. Mamka říká, že mi to jde, vykazujeme kusy jako normální pracovníci (600 na osobu), takže je to asi fajn :D. Jen nevím, jak to budu dělat, až už nebudu mít tu dobu na zaučení (která nevím, jak dlouho trvá) a potom se nebude na co vymluvit, proč nemáme těch 1800 ks :D. 
Ale teď už k samotné recenzi.

Dobře, tak vás budu ještě chvilku napínat. Film je španělsky?portugalsky? no, nějak tak :D a české titulky jsem k němu nenašla, takže jsem se dívala s anglickými. A musím říct, že valné většině jsem rozuměla, čemu jsem nerozuměla, tak jsem odvodila ze situace a nebo jsem uznala, že to nebylo důležité (různá přídavná jména a příslovce :D - nepodstatné). 
Jinak, já jsem film stahovala z uložto.cz (http://uloz.to/xPoxNbcy/svq20145-mp4) - heslo: gol 
A titulky- jak jsem si všimla, tak už jsou přeloženy i do slovenštiny. Jen musíte být na té stránce registrovaní, abyste mohli vidět skrytý obsah té diskuze s odkazy. Ale jak říkám, mě stačily ty anglické a to se dle mého názoru řadím tak na úroveň 9. třídy (ale jdu do čtvrťáku).
(http://www.gaytitulky.info/index.php/oblibene-filmy/hoje-eu-quero-voltar-sozinho)

Já vím, že jsem hrozná hroznýška :D. Takže ještě poslední informace. Před tímto - hodinu a půl dlouhým filmem - vznikl krátký, 17 minutový, který je dostupný na youtube, opět s anglickými titulky. Je to vlastně děj úplně stejný (stejní herci, zápletka, konec), jen je to všechno rychlejší. Pokud byste se chtěli podívat, tak zde je video ;). Jo, jmenuje se Eu Nao Quero Voltar Sozinho neboli anglicky I don´t want to go back alone.


Dobře, a teď obsah
Příběh je o slepém chlapci Leovi. Má kamarádku Gi (Giovanu - už nevím, jak se to píše :D), a spolu tráví veškerý čas. Do třídy jim přijde nový spolužák - Gabriel. A Leo se do něj zamiluje (stejně tak Gi :D). Nechce se mi zde psát víc, protože myslím, že potom bych prozradila vlastně celý film. 

Vlastní zhodnocení
Já jsem jako první viděla ten krátký film a poté jsem zjistila, že je i další, dlouhý. Mně, jako homo nadšenci (zní to divně, že? :D) se zápletka líbila. Chvilku jsem si nebyla jistá, jestli to opravdu dopadne tak, jako v tom krátkém filmu (přeci jen, odlišnosti tam byly). Ale nakonec jo :D
Další plus byli herci, kteří jsou slaďouši (hlavně Gabriel :D). 
Jediné, co mi vadilo, byla ta nedostupnost titulků a taky mi chvíli trvalo, než jsem našla samotný film. Což ale na hodnocení nemá vliv, hold Česká republika -_- :D.

Za mě 5/5 :)

Jo, v poslední době jsem zhlédla několik takových krátkých 15 minutových filmů a na spoustu hodinových se ještě chystám, tak potom čekejte článek s nějakými tipy. 


Your Al.

3 komentáře:

  1. Tento film ma zaujal, tuším si ho idem stiahnuť :D A tú brigádu ti závidím, tu u nás nemáme takmer žiadne možnosti :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento film jsem neviděla, ale hodně mě zaujal a chci se na něj podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé Giovana, tak se jmenuje moje kamarádka,která pochází z itálie:D:D:3
    jinak ten film vypadá fakt zajímavě:')

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)