čtvrtek 2. února 2017

NA CO SE PODÍVAT: EYEWITNESS

usanetwork.com
Vzhledem k tomu, že jsem měla (a pořád ještě chvilku budu mít) zkouškové, objevila jsem pár nových seriálů (přiznejte se, kdo to má stejně? :D). Jedním z nich je právě Eyewitness. Na Instagramu jsem narazila na několik gifů a fotek, které se mi líbily, takže samozřejmě přišlo na řadu googlení. 
A tak jsem si zamilovala další seriál.  

hiddenremote.com
O čem seriál je?
Lukas a Philip jsou studenty střední školy. A stanou se svědky několikanásobné vraždy. Ale nechtějí o tom nikomu říct, jelikož by pak vyšlo najevo, že v chatě, kde se vražda stala, byli spolu. 
V seriálu jsou 2 hlavní dějové linie, kterými zaujme: vyšetřování vraždy a také vývoj vztahu mezi Lukasem a Philipem. 

tumblr.com
Proč se na něj podívat?
V první řadě má jen 10 dílů. Tudíž se dá seriál celý zhlédnout za jeden/dva dny (:D). Taky je fajn, že konec je uzavřený (dá se říct), tudíž nemusíte netrpělivě čekat na další sérii (kterou fanoušci chtějí a tvůrci se zatím nevyjádřili).
No a dalším a hlavním bodem: Lukas a Philip. Já ty dva miluju. Fakt. Poprvé v životě jsem si zamilovala někoho, kdo má jak tmavé oči, tak vlasy (což je fakt divné, vzhledem k tomu, že druhá hlavní postava je blonďák :D). Philip je prostě milouš a zlatíčko.

Pokud máte rádi seriály, u kterých nemusíte moc přemýšlet, můžete vypnout a oddychnout si, myslím, že se vám Eyewitness bude líbit. Naleznete v něm lásku, napětí, akci, rodinné problémy, co víc si přát.


2 komentáře:

  1. O seriálu slyším poprvé, jakmile se budu nudit, určitě si ho pustím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)