pátek 13. března 2015

TIPY NA DRARRY POVÍDKY

tumblr.com

Po půl roce jsem se rozhodla, že sepíšu tento článek. Vážně mi v hlavě ležel dost dlouho, jen se mi nechtělo projíždět všechny ty stránky a hledat nejlepší povídky. Přečetla jsem jich hrozně moc a většinou jsem si nikam odkaz na web, kde se povídka nacházela, neuložila. Takže jsem zalovila tam někde vzadu v hlavě (kde je taky prej ukryto zlo, jsem se dočetla :D) a vybrala ty, do kterých jsem se zamilovala a mohla bych je číst pořád :3

Některé z nich jsou překlady. Snad vám nebude vadit, že na originály odkazy dávat nebudu. Kdyby přece jen byl někdo takový aktivista, většinou jsou odkazy na původní povídky uvedeny někde v úvodu překladu :D.



1. Redeem Me
Jedna z posledních kapitolovek, ke kterým jsem se dostala. Nevím, co bych k ní řekla. Je dokonalá :3 

Ňach. Skvělá. Trošku toho násilí, ale ten konec :3 No, však si ji přečtěte ;)

Jo, tady ty táhlé kapitolovky mají něco do sebe. Není to jen obyčejný pwp v jedné kapitole. Opět jsem ji četla nedávno a uvízla mi v paměti, protože jsem ji asi rok oddalovala, než jsem se k ní dostala :D
Řekla bych, že tady mi i ukápla slza. Skvělá povídka, nemilujte tady Draca.

Ani nevím, co bych k ní řekla. Jen, že je zase úžasná :).

6. Pretty Woman
Kdo nezná Blanch, jako by nežil, protože její styl psaní je dokonalý. Povídka už je to docela stará a já se přiznám, že jsem ji vlastně ještě nedočetla, protože autorka měla delší pauzu a já jsem tak nějak ztratila nit (ale po maturitě to hodlám napravit a přečíst ji ještě jednou, v klidu od začátku :3)
To neznamená, že bych doporučovala něco, co už si nepamatuju. Hlavní zápletka nejde zapomenout :)

tumblr.com

7. Acta est fabula
Další dílo z díly Blanch. Víte co? Prostě si ty její povídky projeďte všechny, co já se tady budu rozplývat nad tím, jak jsou perfektní a jak u některých brečím jak želva...

8. Nejlepší nepřátelé
Četla jsem ji asi 5x a nikdy mě nepřestane bavit. Není moc dlouhá, takže je za chvilku přečtená a je úžasnáskvěládokonalá.


9. Red Hills
Aby tu těch nechtěných svazků nebylo málo, dáme si další povídku na tohle téma :). Díky této povídce jsem začala nesnášet Ginny :D


10. Zlom mě
Pamatujete si ten pocit, když jste byli malí, měli něco strašně rádi a někdo vám to vzal? Jo, tak takhle se budete cítit po přečtení tohohle dílka.


1 komentář:

Děkuji za komentář a doufám, že není poslední :)